Esteu aquí

INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL APLICADA A L'EMPRESA

CURS REALITZAT

Duració de 12 hores

De 9h. a 15h.

Aula de Formació Ibercaja a Lleida. Avinguda Prat de la Riba, 10, Lleida

Informació del curs

 

 

CLAUS I EINES PER A UNA GESTIÓ MÉS EFICIENT 

La configuració que portem de sèrie (patrons de comportament i hàbits apresos) i una gestió ineficient de les nostres emocions sovint fan que en l'entorn empresarial es produeixin situacions de desavinença, conflictes, desmotivació o falta de lideratge que com a resultat porten a un mal ambient de treball i al desaprofitament de recursos i actius clau.
Les emocions formen part de la naturalesa humana i incideixen en tot el que succeeix en una empresa i, no obstant això, desconeixem l’important paper que hi juguen.
Conèixer les claus del desenvolupament de les competències emocionals així com la gestió d'algunes eines bàsiques de gestió emocional suposen un salt qualitatiu cap a organitzacions més felices i més saludables.    

Objectius
  • Aprendre que són les emocions, com funcionen i la seva incidència en l’organització.
  • Comprendre la construcció de la subjectivitat i la configuració dels patrons de comportament que ens limiten.
  • Interioritzar les principals claus del desenvolupament de competències emocionals.
  • Conèixer algunes de les competències emocionals inter i intrapersonals i accedir a eines bàsiques per al seu entrenament.

 

METODOLOGIA

A diferència d’una formació acadèmica, el taller s’enfoca a treballar des del costat emocional dels participants, això és, des del seu hemisferi dret, integrant l’experiència viscuda a l’aula a manera d’aprenentatge.
Així, els tallers proposen diversos escenaris i reflexions per a que cada persona pugui extreure les seves pròpies conclusions i vivències, així com identificar la seva capacitat d’actuació davant les situacions plantejades.

Continguts
  • L’enginyeria de les emocions: que són, per a que serveixen i com interfereixen en l’organització.
  • La construcció de la subjectivitat: l’ego i els seus patrons limitadors.
  • La palanca del desenvolupament emocional: Proactivitat.
    • Autociència.
    • Responsabilitat.
    • Compromís.
    • Elecció.
  • Competències emocionals intrapersonals: Conèixer-se i autoregular-se.
  • Habilitats interpersonals: Comunicació assertiva i gestió de conflictes.

 

TARIFES

IMPORT Clients IBERCAJA  i Socis FORUM EMPRESA: 160€
IMPORT Bàsic Curs: 200€

Ponents
Nieves Asensio Echegoyen

Inscriu-te!

PER A MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS
CAMPUS IBERCAJA DE DESARROLLO EMPRESARIAL - IBERCIDE