Esteu aquí

COBRAMENT DE FACTURES IMPAGADES I NEGOCIACIÓ AMB DEUTORS

Del 27 març 2019 al 27 març 2019

Duració de 7 hores

De 10h. a 14h. i de 15h. a 18h.

Forum Empresa. Av. Blondel, 21, 4t. · 25002 Lleida

Màxim bonificable 91€

Objectius

En aquest programa de formació dels gestors de recobrament aprendran a:

  • Ser capaços de millorar la negociació amb deutors i obtenir compromisos de pagament.
  • Descobrir les principals objeccions per al compliment del pagament, i conèixer les respostes més efectives.
  • Conèixer quines actuacions pot emprendre el creditor per recuperar el seu crèdit i persuadir al deutor.
  • Conèixer els aspectes jurídics bàsics per reclamar deutes sabent les obligacions del deutor i drets del creditor.
  • Identificar i abordar de manera més eficient els diferents tipus de deutors per assegurar el cobrament.
  • Conèixer les estratègies evasives dels morosos i saber com enfrontar-s'hi.
  • Reconèixer i superar les excuses i evasives del morós.
  • Conèixer la metodologia pràctica que el gestor pot utilitzar en cas d'impagaments de crèdits i com exercir la pressió adequada sobre els deutors morosos.
  • Implementar la Programació Neurolingüística (PNL) i la intel·ligència emocional aplicada al recobrament.
  • Tenir un argumentari per convèncer el deutor que pagui.
  • Assolir el compromís de pagament en situacions difícils, mitjançant una negociació efectiva.
Continguts

1. Els costos financers dels impagats

  • El concepte de cost ocult en les factures impagades
  • El càlcul dels costos de les factures impagades

2. Quines són les estratègies evasives dels morosos i com enfrontar-s'hi

  • La utilització de la PNL pel deutor per no comprometre al pagament
  • Les estratègies evasives del morós per eludir els creditors
  • Les diferents tàctiques del morós per escaquejar i com enfrontar-s'hi
  • L'actuació del creditor davant les tàctiques elusives del morós per instar-lo a pagar

3. Les excuses del deutor per justificar l'impagament

  • Les diferents classes d'excuses del deutor: objectives i subjectives
  • Les excuses objectives més habituals
  • Com respondre i refutar les excuses del deutor

4. L'acció de cobraments directa davant el deutor; com dirigir-se al client morós i negociar el pagament del deute

  • Aspectes bàsics de la negociació amb deutors
  • Les diferents fases de gestió d'un impagament
  • Les 7 qüestions clau de la primera acció directa de cobrament
  • Com acuitar i acorralar al deutor per aconseguir un compromís de pagament
  • Els reconeixements de deute i garanties addicionals per formalitzar els acords de pagament

5. L'argumentari en la reclamació d'impagats

  • La persuasió en el recobrament utilitzant els principis d'Abraham Maslow
  • Arguments a emprar per persuadir i convèncer deutor
  • L'argumentari com caixa d'eines del gestor de cobraments
  • Com fer les comminacions utilitzant la psicologia aplicada

6. La PNL i la comunicació persuasiva per al recobrament d'impagats

  • En què consisteix la comunicació persuasiva en el cobrament de deutes usant la PNL
  • La tècnica de fer preguntes al deutor per influir en el seu comportament i manipular
  • Els fonaments de la comunicació persuasiva de recobrament a través de la PNL
  • Tècniques per ser més assertius en la comunicació amb els deutors
Tarifes
Abonants
Col·lectiu amb
conveni
No abonats
Import (sense IVA inclòs) 235€
210€ (2n abonat)
270€ 305€
255€ (2n abonat)
Ponents
Pere Brachfeld

Inscriu-te!

Preu cursos

0

IVA (21%)

0

Total (amb IVA)

0

Dades de la inscripció

Les dades que ens facilitis a continuació s’utilitzaràn per realitzar la factura del curs

Opcions de pagament

Tramitació de la bonificació?

Data liquidació: 00/00/2016

IBERCAJA
ES30 2085 9456 6903 3040 5172
CAIXABANK
ES33 2100 0004 4202 0112 5673
Sol·licitar inscripció

Tots els camps son obligatoris