Esteu aquí

INFORMES, INDICADORS I ALERTES PER L'ÀREA COMERCIAL AMB TAULES DINÀMIQUES D'EXCEL

CURS REALITZAT

Duració de 8 hores

De 09’00h. a 14’00h. i de 15’30h. a 18’30h.

Aula d’informàtica del Centre Cultural Ibercaja Lleida. Rambla Ferran, 38 · 25007 Lleida

Màxim bonificable 104€

Informació del curs

Aprendre a optimitzar la informació comercial amb aquest curs innovador i pràctic.

Casos pràctics per a professionals que volen aprofundir en el reporting utilitzant el potencial de les taules dinàmiques aplicades a l'àrea comercial.

Utilitzar una eina de reporting en l'àrea comercial permet a una organització conèixer millor als clients, obtenir noves oportunitats de negoci, millorar en els processos comercials, avançar-se als canvis en les decisions de compra dels clients i preveure els efectes.

Objectius
  • Conèixer els principals avantatges de les taules dinàmiques en l'àrea comercial.
  •  Aprendre a dissenyar diferents tipus d'informes i indicadors.
  •  Crear alertes de diferent tipus que permetin avançar-nos als possibles problemes.
  •  Dissenya objectius de venda per a les diferents variables comercials.
  •  Conèixer tècniques d'anàlisi i característiques de les taules dinàmiques que ajudin a millorar la gestió comercial.
  •  Aprendre a optimitzar la informació comercial de manera innovadora i pràctica.
Continguts

1. Introducció: característiques bàsiques de les taules dinàmiques aplicades a l'àrea comercial a través d'un cas pràctic

  • Tipus d'informes rànquing / ABC.
  • Informes amb dades comparatives.
  • Crear diferents tipus de gràfics.
  • Com aplicar les diferents formes de segmentació de dades.
  • Crear fórmules en les taules dinàmiques.

2. Informes i indicadors per a la gestió comercial

  • El control d'ofertes, nombre de visites, i oportunitats de venda.
  • Anàlisi de comandes mitjançant el control de lliuraments: endarreriments i comandes pendents.
  • Anàlisi de l'eficàcia de la concentració de lliuraments / comandes per client.
  • Anàlisi de vendes per client, família, articles, segons el període.
  • Anàlisi de la rendibilitat en relació amb les vendes.
  • Anàlisi de vendes creuades per millorar l'eficàcia comercial.
  • Diferents tipus d'objectius: numero de visites i diferents tipus de vendes
  • Com analitzar objectius de vendes simples o compostos.
  • Control de l'impacte dels nous productes.
  • Auditoria de dades comercials.
  • Gestió de previsions de vendes.

3. Confecció d'alertes per a l'àrea comercial

  • Anàlisi i control d'abonaments.
  • Indicadors d'avís de l'última compra per client.
  • Control d'articles amb vendes inferiors a un any, comparant l'estoc actual i rotació.
  • Control dels diferents objectius de vendes.
  • Control de ràtios de cobrament.
  • Anàlisi de risc per client.
  • Gestió de cobraments endarrerits.
  • Control de marges per a les diferents variables comercials.

4. Exemples d´indicadors per

  • La força de vendes: comercials.
  • Les unitats de negoci o botigues.

Col·labora:

 

Tarifes
Abonants
Colectiu amb
conveni
No abonats
Import (sense IVA inclòs) 140€
120€ (2n abonat)
165€ 190€
130€ (2n abonat)
Ponents
Luis Muñiz

Inscriu-te!

Preu cursos

0

IVA (21%)

0

Total (amb IVA)

0

Dades de la inscripció

Les dades que ens facilitis a continuació s’utilitzaràn per realitzar la factura del curs

Opcions de pagament

Tramitació de la bonificació?

Data liquidació: 00/00/2016

IBERCAJA
ES30 2085 9456 6903 3040 5172
CAIXABANK
ES33 2100 0004 4202 0112 5673
Sol·licitar inscripció

Tots els camps son obligatoris